.: Mobil är viktigt :.

Som vi ska sätta över spjälsängen såklart ;)
Men jag har inte hittat några fina i någon affär, så då får jag göra en istället. Jag har köpt blompinnar, garn, pärlor, hjärtan m.m och nu är tillverkningen igång =)

Så här ser det ut än sålänge:


Jag ska alltså hänga dessa hjärtan som jag har målat och borrat (Jens skötte borrningen), och fästa dom i snören med mer pärlor på eller hur det nu blir. Jag ska fortsätta i morgon, för nu är jag helt slut.
Har varit och tagit prover idag inför nästa BM-möte och handlat. Jag målade även lite mer på spjälsängen så den är snart klar =) Nu ska vi se på det nyaste avsnittet av South Park!!

Må väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0