.: Min Älskade Jens :.

Jag ska medge ett fel som jag skrev igår på bloggen. Att jag skulle äta glass... det gjorde jag inte. Jag tog mig en liten skål med blåbärssoppa med keso.

Nu till det roliga, Jens sa att jag ljög i min blogg... alltså är jag en blögnare. Jag skrev en Blögn i min blogg, vilket var fruktansvärt roligt. Ville bara skriva det =)




Idag

Jens mådde inte alls bra idag, tycker så synd om min älskling. Men nu mår han lite bättre som tur är =)

Idag hade jag ett sista möte på arbetsförmedlingen, så jag åkte dit och pratade lite om hur läget står till. Det var en jätte trevlig dam där som önskade oss all lycka med kommande bebisen. Det börjar kännas lite mer verkligt nu faktiskt.  Nu behöver jag inte komma dit mer utan jag ska bara ha en telefonkontakt med dom i maj, sen är det klart =)



Sedan åkte jag hem igen för att hämta Jens, vi hade möte på försäkringskassan idag nämligen. En föräldraträff inför föräldraledigheten, vilket var super intressant! Vi satt där i ca 1,5 timme, ingen större hitt för mina foglossningar och ischiasbesvär direkt. Men det gick ganska bra iallafall.


Sedan åkte vi hem och fikade lite och nu har jag äntligen målat klart spjälsängen. Så nu står den och torkar. Det blir säkert att jag ser något litet som behövs fyllas i, men det får jag kika efter när Jens har skruvat ihop den. *Längtar*
Till middag så hade Jens beställt Korvstroganoff, så det fick det bli =) Mums var det och bebisen blev lika glad.


Nu ska vi krypa ner i sängen och se en film.
Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0