.: Korthårig?! :.


Nej då...men det känns som det. Idag har jag varit och klippt mig nämligen, det behövdes kan jag säga! Det blev säkert mer än 10 cm *darrar med läpparna* Det var en bit som sagt, men det blev super bra. Luggen kom tillbaka oxå, men bara om jag känner för det, kan göra lite som jag vill. Det var iallafall jätte skönt och jag känner mig så fin så =) Nästa gång ska jag göra lite slingor, det blir i april/maj är det tänkt.

Efter frisören så åkte jag till jysk och köpte en ny tvättkorg, en i plast som ingen hårig katt kan äta på. Vi har en jätte fin tvättkorg i korg, men det gillade som sagt Tuss att gnaga på, så den står nu i klädkammaren. Men det är nog bra med två korgar iaf, det blir ju lite mer att tvätta sen i juni =) Sen åkte jag och handlade lite och sedan åkte jag hem. Bilen är gudomlig att köra måste jag säga, en jätte bra investering av oss tycker jag! *Klappar oss på ryggen*

Nu på kvällen så åt vi lite tacos *chock*, sen har vi spelat lite och surfat. Nu blir det bingen!
Ska dra med mig Jens som sitter och tittar på Real Time. Han är så fin. Älskar dig!
 I morgon är det en ny dag med nya äventyr.

Må väl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0