.: Färjestadvinst & McDonald´s :.

Hela dagen och natten kan jag summera såhär:

Mer behöver jag inte säga.....

Vid 15.00 tiden så mötte jag Hanna, det var dags för en fika =) Vi gick till det supermysiga cafét Garströms här i stan. Där satt vi och pratade om allt och inget och hade det precis lika trevligt som vanligt! Det känns så bra och det är jätte kul att vi är jämngamla, gravida och ska ha barn ungefär samtidigt. Verkligen jätte kul!


Sedan mötte jag Jens när han slutade jobbet, så vi kunde promenera hem tillsammans. Det händer nuförtiden att jag får lätt sammandragningar när jag går, men vi tog det försiktigt. Ser rätt lusitgt ut att jag vankar som en liten anka bara ;) Det kommer se ännu roligare ut sen. *Mooohahahaha* (Tur att jag kan skratta åt mig själv!)
När vi kom hem så gjorde Jens iordning lite kvällsfika, banan med grädde blev det =) Vi satt och pratade lite om våran dag och sedan blev det lite spel vid datorn. Sedan bestämde Jens att det skulle hämtas McDonald´s, så det var ju bara att lyda;) Det smakade bra och vi blev mätta alla tre. Vi kollade ytterst lite på matchen mellan Färjsestad och Brynäs, men mitt lag vann såklart  =)


Nu sparkar bebis, det är faktiskt en vilding vi har där inne. Våran lilla innomjording. H*n har ju det bra där inne iallafall, tänk... bor i en etta, ingen hyra, pool, fri kost... det kan ju inte bli bättre ;)

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0