.: Snart! :.

I morgon ska jag packa upp min dator, föra över massvis med bilder, lägga upp dom här och skriva ett par rader!
Jag har ju faktiskt längtat för detta är ju min hobby, min egna lilla tid som jag spenderar. Så det ska faktiskt bli jätte roligt, hoppas ni förljer med och läser. Jag vill ju inte tappa er ni som läser :)

Idag var vi på 6-månaders kontroll på BVC, Alde växer så det knakar :)
7435g och 66cm lång.

Nu ska vi sussa och Alde ska sova inne i sitt rum för första gången.
Vi får se hur det går, hon sover ju hela nätterna men det är nog vi som är oroliga tror jag.
Idag vaknade hon 8 för första gången men somnade om direkt efter att hon ätit och vaknade igen 11.00....sömntuta kan man lätt kalla henne.

Skriver mer i morgon! Då ska jag börja skriva varje dag igen *saknat*

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Linda (syster till Emma, å mamma till Lucas)

Min lilla klump vägde 8460g på sin 6 månaderskontroll =) Var på 10 månaderskollen för 1 vecka sen, nu är det 9600g att bära på, huva. 74 lång. Växer ju som bara den, har tyvärr ingen blogg.

Ha en riktigt god jul!

2009-12-09 @ 11:02:25
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Jag läser din blogg :) Mig har du inte tappat.

Ska bli roligt att få se lite bilder :)

2009-12-09 @ 12:21:24
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Jag förstår att du inte har haft tid att läsa bloggar nu när ni har flyttat :)

2009-12-09 @ 19:31:13
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0