.: Rörigt Värre! :.

Jag är ju inte den som kan leva i en röra...nope! Ordning och reda, fint och snyggt, prydligt och dammfritt, perfekt och pedant...typ iaf. Jag vill ha det snygg och just nu så har jag lust att gråta! Allt är i en enda röra, huller om buller och sakerna är överallt! Men men...det är väl så det är när man flyttar...och det ska ju jag veta som har haft 10 olika lägenheter sen jag flyttade hemmifrån.

Tack snälla ni för era söta kommentarer! Tack, de värmer faktiskt.
Min dator är ännu inte igång och den lär inte bli påslagen heller förrens jag har fått lite ordning iaf. Så inga bilder blir inlagda på ett tag, kanske kan fixa det i helgen en sväng. Jens är sjuk så det är jag som får dona med det mesta nu ett par dagar framöver. Men det gör mig inget, då får han ligga i sängen och roa Alde istället.

Idag blev Alde 6 månader!!!
Grattis till min lilla skit! Det har hänt så mycket, inte en sekund kan man lämna henne nu för hon rullar runt som ett yrväder. Hon ska då inte ligga på samma ställe och lägger jag henne på rygg så ska hon ligga på mage och vise versa. Hon tar allt hon vill ha och gör det så medvetet, nappen ska in i munnen, mobilen ska tryckas på när mamma pratar i telefonen, mina halsband vill hon grejja och ta på osv osv. Medveten om det mesta kan man säga.
Vilja skulle passa som andranamn;)
Men så är ju de flersta 6-månaders och man ser att de växer och blir helt annorlunda som små personer. Jag skulle ju kunna skirva en roman om allt som händer just nu men det ska jag ju såklart inte göra.
Mycket händer iaf och varje dag är inte den andra lik.
Idag var vi på stan, jag köpte dusch-stänger, hämtade ut Aldes fina Hoppa-Hage-matta, handlade lite på Hemköp och sen åt jag på stan med Hanna och Embla. Det bidde Thaimat....SOM jag har längtat!

Oj! Nu skrev jag ett par rader mer än vad jag hade tänkt! Jag ska plocka lite nu, hade tänkt att försöka få ordning på köket först. Skriver mer snart igen när möjlighet finns!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Millan

jobbigt med flytt, o så typiskt att jens blev sjuk med! ge det några dagar så börjar ni nog få struktur på oordningen o då kommer det kännas bättre!

stor kram

2009-12-04 @ 07:16:46
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Tråkigt med röran som blir när man flyttar, men sen när allt är i ordning känner man sig så nöjd :)



2009-12-06 @ 19:23:17
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0