.: Resa till Värmland :.

Japp, då åker vi snart. Det är så kallt ute nu här i Lidköping, rekord tror jag bestämt! Men i Degerfors är det kallare...hjälp!

Idag vakknade Alde första gången 9.20 efter natten, hon är så duktig! O då gick vi med upp, jag vaknade första gången runt 8 o tog en alvedon. Inte för ryggen denna gång hör och häpna men huvudvärken hade inte gett sig från kvällen innan. Så det var inte så trevligt, men jag blev väldigt glad över att ryggen inte gjorde ont.

Jag gick upp och duschade medans Jens klädde på Alde och gjorde henne iordning, sen så åt vi lite frukost.
Det var gott för igår åt jag ingenting, så huvudvärken får jag nog skylla mig lite själv åt kanske. Men jag var verkligen inte sugen på mat...det har ju blivit en hel del av den varan lixom. Men men, nu är nog min aptit bättre.
Här är gumman på morgonkvisten...







Nu sover våran lilla älskling, hon var så trött. Men det är bra att hon sover lite nu innan vi åker. Först ska vi åka in till Skara till Julahuset och köpa oss en ny dammsugare =) Vi ska köpa en påslös med Hepa-filter, så här ser den ut:

Jens duschar o rakar sig nu, och jag ska sminka mig. Sen drar vi =) Så slipper vi att åka när det är mörkt ute, sen när vi kommer till Degerfors så har mamma lagat min favorit köttfärssoppa :) MUMS!
Jag skriver såklart när vi kommer hem igen. Åter igen, hoppas ni får det bra över nyår!

Kramar

Må väl!


Kommentarer
Postat av: jennie

har den dammsugaren=)

2009-12-29 @ 16:42:10
Postat av: Jennie

Ja den duger, funka bra första året en nu tappar den "del av däcket" ibland, men den suger som satan=)

2010-01-04 @ 09:04:19
Postat av: Millan å Tuva

Alde har visst samma stylist som Tuva :P

2010-01-04 @ 20:25:58
URL: http://tjockissafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0