.: Lucia :.

Aldes första Lucia =)
Jag ska uppdatera bloggen, jag håller faktiskt på men det är såååå många dagar så jag skriver och sparar, skriver och sparar. Så det kommer Elin;)

Idag är det Lucia minsann. Ett par bilder ska jag lägga upp, fler kommer sen såklart!
Här sitter hon och ska äta, hon äter faktiskt en hel portion nu med mat. Idag blev det biffstroganoff, och idag invigde vi även pipmuggen. Det gick bra och hon vill ju så gärna själv...inte ännu med den tiden den kommer den med. Hihi.
Gladast innan maten.

Kan själv! Typ...

Lilla Tärnan


Bästisarna


Later on...

Kommentarer
Postat av: ♥ anna ♥

Vilka fina tärnor!

2009-12-13 @ 21:13:24
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva ♥

Naw vilka gullungar =) sååå sött.. Vi hoppade över att vara tärnor i år... =) Kramis

2009-12-13 @ 21:46:48
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0