.: Kommer snart! :.

Tanken var ju att uppdatera igår...meeeeeeeeeeen det bidde inte så.
Jag skulle först och främst installera om så jag kunde nå den trådlösa routern, sen skulle jag föra över bilderna från kameran...och det var runt 300 bilder...såååå det tog väldigt lång tid. Jag har ju fotat en del i Raw nu och de är ju lite större. Så klockan tickade på och vi var tvugna att lägga oss.

Men nu ska jag lägga upp någon bild på våran älskling, som hunnit blivit 6 månader, det var ju ett tag sen jag la in bilder. Men det blir bara någon, för jag måste plcoka lite, äta frukost, duscha och klä mig, bädda och diska. Hanna och Embla kommer förbi en sväng, jag ska lägga i färg i hennes hår.
MEN ikväll! Då! Då ska jag försöka sammanfatta alla dessa dagar och lägga in en himmelsk blandning av massa bilder.

Flyttdagen


Dagen efter...mera flytt!



6månaders dagen




Hoppar hage


Leker på sitt rum




Igår





Later on....

Kommentarer
Postat av: Jessica♥ Mamma till Leia

Vilket härligt leende hon har. ;);) Hoppas allt går framåt.. ;)

2009-12-10 @ 21:53:53
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Malin och Tuva♥

nä det e inte jag påå den övre bilden de e två kompisar =P Kramis

2009-12-11 @ 16:11:04
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

aww, så söt :)

Alltid kul att titta på lite bilder och jag håller med första kommentaren om Aldes leende :)

2009-12-11 @ 23:24:40
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu får du allt ta och uppdatera!!!!! ;)

2009-12-12 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0