.: Flyttat & Dött :.

Vi lever...typ.

Det här är nog det värsta vi någonsin varit med om. Det var jobbigare än vad vi hade väntat oss. Att ha en liten tjej på snart 6 månader gjorde inte saken lättare heller. Men ett oändligt tack till Jens föräldrar Lotta & Staffan, och våra fina vänner Hanna & René. Utan er hade vi inte klarat detta! Nu har vi äntligen flyttat, igår städade jag från 11-01 på natten i den gamla lägenheten. Det värsta jag har gjort..men men. Det var mödan värt och nu är vi på plats. Med miljontals saker överallt som ska plockas rätt på.

Jag har varit off här och kommer att bli ett par dagar antar jag. Mycket att göra och jag har inte ens plockat fram min dator. Så jag ville bara säga att vi lever...eller ja...

Hörs snart igen...

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jessica♥ Mamma till Leia

Usch, förstår att de kan ha varit jobbigt. Men snart är ni i ordning :) Lycka till.

2009-12-03 @ 15:06:25
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Ann, Wildas mamma

Hey there!!

Vad skönt att ni har flyttat klart! Har tänkt massor på er. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem! Lycka till! Varma kramar från oss! :-)

2009-12-03 @ 17:53:47
Postat av: Maja

hej,

skönt för er att äntligen fått flyttat ^^

Hör av dig när du behöver prata och får lite tid över, förstår att det är mycket nu.

Tänker på er och saknar er massor!

Puss Maja

2009-12-03 @ 18:25:31
Postat av: Malin & Tuva ♥

ska bli spännade och se bilder på er nya lägenhet sen. =) Väntar med spänning =) Kramis

2009-12-03 @ 19:38:35
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0