.: Skrattar för fullt & kompisbesök :.

Förutom presenter och kärlek så började dagen med att jag och Alde vaknade runt 9. Jag var väldigt trött för jag hade haft svårt att sovai natt. Men men...vi skuttade upp iallafall. Alde somnade efter maten, och jag gjorde mig i ordning.

Sen gick jag och Alde iväg till Willys för att handla lite till pajen och lite annat smått och gott=) Aldis älskar att sitta i bärsele!

Sedan gick vi till våran pizzeria för att möta Elin och Julia. Vi köpte med oss två kycklingrullar och gick upp till oss. Satt och snackde lite skit och hade det trevligt. Vi såg filmen The Notebook, käkade godis och sa farväl till vårat onyttiga liv;) haha..nu jäklar!!

Här är söta Julia som älskade att sitta i babysittern, Alde ligger och sover...

Det var jätte roligt idag! Får vi göra snart igen!


När Jens kom hem så busade han lite med Alde, hon pratar lite här:


Sen fick hon sig ett bad och innan det så skrattade hon massa! Man blir helt varm i hela kroppen när man hör hennes skratt som kommer mer och mer. Älskar min Aldis!

Nu ska vi sussa!
*Tänker på dig Maja*

Må väl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0