.: Två års dagen & badtajm :.

Idag firar jag och Jens 2 år <3
Jag fick jätte fina rosor, och sen hade han köpt två sidenrosor, en för varje år som inte kan vissna. Sedan ska han fortsätta att köpa en för varje år sa han. Så sött!

Jens fick presenter av mig med, jag och Alde var nämligen in till stan idag. Det är så mysigt att gå omkring med henne i bärsele. Annars idag så bakade jag en blåbärspaj till min älskade, städade lite och busade med Alde. Hon älskar nu att stå upp och spänna benen, det ser för roligt ut!


Nu på Kvällen så badade jag och Alde i badkaret för första gången! Det var en super hitt, hon hade så kul.
Här kommer det lite bilder, Alde är idag 9 veckor och 5 dagar.






Nu ska vi sussa!
Må väl!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vet inte, men fan inte sk aman vilja ha en till precis efter smärtan man gått igenom...hehe... vi får se om några år=) Men mysigt är det helt klart med en liten.

2009-08-11 @ 13:07:13
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0