.: Shopping & Magknip :.

Det blev inte så att jag träffade Hanna, men jag gick ut iallafall och sprang lite på stan.

Här är Alde i vagnen





De här kläderna hittade jag på H&M:
En vanlig vit body, passar till allt!


Ett par rosa strumbyxor med söta mönster på


Två tunna mössor i ljusrosa


En ursöt v-ringad tröja, brun och ljusrosa (lite stor än, men det kommer)


Sedan köpte jag denna på Gina Tricot till mig =)


Vi mötte älsklingen på vägen hem. Sedan kollade vi på film och hade det mysigt.
Senare på kvällen fick våran lilla sessa magknip, så vi vyssade henne lite och sedan blev det lite bättre efter att det brumma till i blöjan. Man blir så himla orolig och ledsen för vi är ju inte alls vana att hon skriker, så man blir ju helt till sig! Sen fick hon sig ett varmt avslappnade bad =)
 O nu sover hon så gott. Hon har börjat prata så mycket så det är så härligt!!

Snart ska vi med hoppa i sängen, i morgon ska jag och Alde träffa Elin och Julia =)
Skriver i morgon!

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0