.: Quesadillas & Blåbärspaj :.

Klockan 13.30 mötte jag upp Hanna och söta Embla vid restaurang Madonna.
Måste säga att jag avgudar deras Quesadillas! Det är så himla gott! Vi satt där en bra stund...pratade minnen...om våra förlossningar =) Hihi, tiden går fort iallafall..det var väl det som vi kom fram till och det bästa som hänt oss naturligtvis. Det var super duper gott och trevligt!
Den maten jag beställde var med kyckling i, inte köttfärs som den på bilden har. MUMS!


Efter maten så var det dags för lilla Embla att äta lite mat, så vi gjorde ett stopp på vägen =)
Jag bytte blöja på Alde som låg och var så nöjd. Sen har jag hängt upp hennes mobil med alla fräcka djur i vagnen. Hon kom på nu att man kunde slå på dom, så de rörde sig, så hon har varit sysselsatt hela dagen! Det såg så roligt ut, annars har hon bara tittat lite på dom, men nu så boxades hon verkligen med dom och skrattade.



Sedan gick vi en sväng på stan. Vi gick fört till Apoteket för att hämta ut mina mini-piller som jag ska börja äta, och sen så köpte jag hem lite flytande alvedon till prinsessan ifall att. Vi ska ju på 3-månaders kontroll nästa vecka och ta sprutor, då är det bra att ha sånt hemma. Sedan gick  till GinaT då Hanna hittade lite kläder. De har så mycket snyggt!
Sedan blev det H&M, det var club-dag idag, och jag hittade sååå söt mössa med vantar till. Älskar höst-kläderna som kommer. Mysigt med lite tjocka tröjor och sånna saker.
Är det någon som vet vart jag kan köpa en liten mini-poncho till min söta?
Här är iallafall det jag köpte idag :)


Efter stan så sa vi hej då, och jag mötte upp Jens. Vi tog sällskap hem :)
När vi kom hem åt vi blåbärspajen som jag bakade igår...mums! Måste verkligen njuta nu innan det är dags för mitt nyttiga liv;) haha.


Nu ska jag spela Sims 3!!

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0