.: Pyssel & Pizza :.


Jag skulle ha slingat mitt hår idag...men icke!!
Alde har inte sovit många timmar idag, utan varit vaken och jollrat och haft roligt, och det måste man ju njuta av ;)
När hon väl sov passade jag på att sola lite, det va inga fel! Även om det bara va en timme, så var det enormt härligt!


Jens kom hem och busade med sessan


Sen så bakade ja paj för Hanna, René och Embla skulle komma...
De kom, vi åt pizza..men ingen paj för alla var ju så mätta. Hihi, men det gjorde inget, den gör jag gärna fler gånger ;) Det var jätte trevligt, och så kul o se Embla växa. Gullungar!

Älskade Tuss..som ska lämna oss...


Jag har gjort en mobil till Alde att ha i vagnen =) Jag har ju letat och letat, men har inte hittat nån fin. Svindyra är vissa och inte ens fina att titta på. Sen hitta jag små djur på älskade IKEA när vi var i Kalmar. De blev perfekt! Bra färger och bra i storleken =) Lite kul är det att pyssla själv med ;)


Nu måste jag packa, för vi ska hem till Värmland i morgon =)
Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0