.: Ove-prat & Pizza :.


Var bara tvungen att filma lite i morse =)

Annars idag så fick jag sova lite på fm, för natten har inte varit rolig med ryggen. Men men. Ska kämpa på med mina övningar. Senare så åkte vi till Jens arbetskamrat Sunita och träffade hennes man Jakob och barnen Julia 9år och Filip 6år. Så underbart söta! Bilder kommer senare. Jens hjälpte dom med deras dator och så käka vi lite pizza och hade det jätte trevligt! Det är iallafall roligt att vi alla fyra kunde prata om hur deras jobb funkar, även om inte jag och Jakob jobbar där. Men man är ju lika inne i det ändå =)

Vi kom hem sent, så jag hinner inte skriva så mycket mera. Dags för sängen strax med mina älsklingar!
Skriver mer i morgon.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ojoj, nu låg jag verkligen efter med din blogg igen, fast nu tror jag att jag har kommit ifatt lite :) eran lilla Alde är ju bara så underbart söt, en riktig liten ögontjänare :) själv har man väl börjat nedräkningen på riktigt nu 14 dagar kvar är det.. Fast med min tur går jag säkert över tiden! Känner lite på kvällarna o nätterna men inte så mycket ännu! Sköt om er så hörs vi snart! kramar

2009-08-17 @ 02:00:44
URL: http://ninatofften.blogg.se/
Postat av: Jenny till Nina

Hihi, ja jag har tagit tag i detta mer nu ;) Tack så mycket! Så roligt att höra, då kommer hon få läsa sitta sen när hon kan det och ta åt sig själv för komplimangen;)Jaaaa guuud! Så spännande, jag tänker på dig varje dag, och jag ser så fram emot ett sms och mms ifrån er! Jag tippar på snart...ler..Massa kramar!!

2009-08-17 @ 16:01:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0