.: Orkar inte mer :.

Nej, det gör jag inte. Denna smärta i ryggen som jag har önskar jag inte ens min värsta fiende!
Men som tur är så ska jag till en sjukgymnast i morgon, så ska vi kolla lite hur vi kan göra för att fixa detta. Ir-lampa ska jag iallfall försöka hitta, för det ska jag testa först och se om det är någon som göra sånna behandlingar.
Någon som vet?!

Här är lite söta bilder på mina älsklingar som ja tog igår, när pappa kommer hem från jobbet så betyder det att Alde flyger över till honom och så stannar hon där tills hon blir huingrig;)




Hon älskar att stå upp


Nepp...nu ska jag äta lite Alde sover än...som vanligt, min lilla törnrosa.
Idag sov hon igen förresten från 21-6.00 =) Mamma är så stolt!
Skriver mer sen, vet inte hur min dag kommer bli men en dejt ska jag ha iallafall ;)

Må väl!


Kommentarer
Postat av: martina

hej hitta din blogg på familjeliv, gud vilken liten sötnos ni har, så mkt hår hon har =) Jättefin är hon mvh//Martina

2009-08-13 @ 11:51:28
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/
Postat av: Jenny till Martina

Tack! Kul att du kikade in. Ja, hon är en liten trollunge våran Alde, massa hår:P (Som sin mamma) hihi. Eran Charlie var ju bedårande! Hur gammal är han nu? //Jenny

2009-08-13 @ 12:00:49
Postat av: martina

ja det är så sött när dom har massa hår..Vår lille har skavt av allt sitt..haha..han föddes med lite hår nu har han bara några fjun på huvudet..hehe...han är 3 månader gammal, föddes den 1 maj..tiden går alldeles för fort. Man vill ju att dom ska vara små bebisar lääänge..men sen är det roligt att se dom växa och lära sig nya saker varjedag oxå... =)

2009-08-13 @ 12:05:15
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0