.: Matlagning pågår :.

Bjuder på denna:

Ja jäklar... är bedövad från näsan och ena sidan av munnen...nice...NOT!
Det syns ju inte men guuud så svullen man känner sig, fläskläpp;)

Här har vi pärlan som fick så mycket beröm för att hon låg stilla i vagnen och jollrade och var tyst hela tiden.
 *Mamma är stolt över dig!*


Sen gick vi en snabbis på stan. Jag skulle hämta albumet med de kort va hade varit iväg och tagit, men de var inte klara ännu..*morr* de sa ju det, men icket..
Vi gick till H&M, köpte två par mjukisbyxer till sötnosen, ett par grårandiga och ett par hel gråa. Dom gråa åkte på direkt =)

Sen hitta jag dessa snygga byxor, det är mjuka tajts men ser ut som jeans =)


När vi kom hem så hade jag fått mina traderavinster hem. Ett par gula söta foppafofflor till Alde, de kan hon inte ha ännu, men det dröjer inte=) Sen en vit manchesterklänning med en rosa body till =)



Nu sover min lilla älskling, så jag passar på att göra lite mat =) den här kosten minus potatis kommer det bli ett gäng dagar framöver...det är ju supergott så jag klagar inte, men jag ska gå ner en del innan dopet tänkte jag =)
Nu lagar jag potatis, med kokta grönsaker och ångkokt lax, sååå gott!


Wallander väntar på mig med...

Later on....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack, vad snällt! Ska skrika till om jag behöver nån bild fixad :-D

Var det en visdomstand som rök idag? Tänkte då du var så bedövad. Skönt få stöka bort tandläkarbesök..är ju tyvärr ett nödvändigt ont :/

2009-08-28 @ 21:05:50
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0