.: Massa bus :.

Ja, det kan man säga....

Idag var det Alde som var morgonpigg..inte hennes mamma...
Men vi gick upp, först satt jag i sängen och ammade henne, och när hon var klar passade hon på att kräkas över hela mig och naturligtis över hela bh:.n. Jag har ju inte så många så då är man ju tvungen att fira ;)
Efter att jag tvättat den så skulle vi byta blöja och ta på oss lite kläder =) När väl blöjan var av så kom det den största stråle jag sett från en tjej som hade världens största leende. Där låg hon och kissade för glatta livet och var hur nöjd om helst.
Så det var bara att tvätta av henns, skötbordet och byta handduk....lika nöjd var hon efteråt...*skratt*
Efter var alla kläder på och jag kunde då pusta ut...gav henne lite d-droppar och tog lite morgon bilder =)

Idag är Alde 12 veckor! Gud så tiden går fort!






Vi älskar dig mest av allt!



Dagens klipp


Alde somnade efter fotograferingen och nu ligger hon och sover som en stock. ska passa på att duscha och göra mig i ordning för jag och Alde ska äta ute med Hanna och Embla =)

Later on...

Kommentarer
Postat av: Millan

vilka fina bilder! hon är så söt, o så stor redan.. :)

ja kalufser har de båda 2! ingen av anders el mig hade så mkt hår när vi var små, men det är pappa sin hon är lik!

2009-08-26 @ 13:13:45
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis lilla Alde på din 3månadersdag=) Kram från oss och lilla bebisen i magen=)

2009-08-26 @ 14:25:35
URL: http://ninatofften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0