.: Kaos ?! :.

Ni får ursäkta mina uppdateringar. Kaos kanske är rätt ord, iallafall nu, men de flesta dagarna har jag bara inte hunnit.
Det händer ju så himla mycket! Vet inte vart jag ska börja faktiskt!

Kan börja med att Alde är så stark i nacke och rygg, och nu när hon ligger på mage så lyfter hon huvudet =)
När vi var på BVC i måndags så vägde hon 4750g och var hela 56,5 cm lång! Så hon blir så stor och fin våran älskade kicka.

det händer rätt mycket som sagt, men skriver ner lite "punkter" iallafall denna gång, och sen så får jag börja vara med på noterna igen =)

Hanna och René har blivit föräldrar! GRATTIS till söta Embla!



Min bror Andreas och söta Emma var och hälsade på, det var jätte kul!! Kom snart igen, älskar er!



Jens har börjat jobba *jobbigt*


Hälsat på Elin, Peter och söta Julia
*Bilder kommer jag lägga upp sen på töserna*

Har inrett vardagsrummet i nya färger och tema
*Lägger upp det i nästa inlägg*

Mariana och Adrian kom på besök och stannade över natten, hur kul som helst!
*Bilder kommer sen som Maja tog med en systemkamera*


Nu kommer det massa blandade bilder på Alde, våran lilla trollunge!

Alde börjar skratta allt mer med ljud



Vi går ut med bärsele, det gillar hon skarpt!





MysPys i soffan


Fina damen
(Tack Elin och Alexandra för den söta klänningen!)




Söta sov-bilder på Törnrosa





Vår älskade Alde


Ett litet klipp
(Hon har blivit så stark i nacke och rygg nu. Ligger även på rygg och lyfter på huvudet)


Må väl!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Söt hon blev i klänningen vi köpte ^^ hihi... :)

2009-08-11 @ 13:36:33
Postat av: Jenny till Alexandra

Ja, hon passar jätte bra i den nu!! Hur söt som helst.

2009-08-11 @ 14:13:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0