.: Godismonster och trötter :.

Ja, snart är det ju dags, så jag tänkte trycka i mig lite extra sötsaker i helgen;)
Så jag gick till Willys förut och handlade min goda lakritschoklad, lite lösgodis, och lite annat smått och gott...massa godis jag vet...men man måste ju passa på som sagt;)

Inte för att jag har tryckt i mig allt, nej då! Men det är ju en dag i morgon med;)
Vi kollade på Ice Age 2 ikväll, och vi ska se på 3:an i morgon, den ser jag fram emot.
Nu är jag så seg och trött i huvudet så jag orkar inte skriva en novell idag eller lägga in hundra bilder...så jag säger godnatt för denna dag. Jag kommer såklart skriva mer i morgon om våra små rackartyg :)

Godis KAN vara bra för hälsan ;)

*Funderar och smider planer mooohaaahaaahaaa*

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad säger tandläkaren om allt godis? :p Låter gott iaf, mums! Ska nog skicka iväg sambon till affären senare, måste få mitt lördagskarra!



Jag fick tips om diverse länkar igår hur man fixar sin blogg, kika uppe i vänstra hörnet på min sida så finns en länk till ett ställe där du kan greja bakgrunder :-)

2009-08-29 @ 13:19:32
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0