.: Fru Hurtig :.

Eller nåt...haha

Jag har faktiskt hunnit med en hel del idag medans trollungen låg och sov.
3 maskiner är tvättade, tumlade och upphängda, diskmasiknen är urplockad, sängen är bäddad, dammsugat, och bakat en underbart god båbärspaj =) Sen har jag pratat massa med Hanna i telefonen, brukar bli så ;)
Så visst...lite hurtig har jag allt varit idag, men då behöver jag ju inte göra så mycket av detta i veckan iallafall.



Alde sover nu så gott. I förmiddags så när hon låg och sov så gick jag in för att titta till henne, då ligger hon oftast bara där, kikar upp på mobilen och sjunger lite grann. Så det är skönt att även om hon vaknar så klarar hon sig själven stund innan hon vill komma upp och få mat, jag tror att det är nyttigt. De behöver ju oxå lite ensamtid ibland!
Här kom jag på henne:


Här är förresten en bild på köket, med den nya blomman i fönstret =)


Och den nya bästa fläkten =)


Lite bilder på Alde under förmiddagen




Later on...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0