.: Fossingar & Sång :.

Smyger på Alde när hon ligger i sängen och sjunger lite =)


Annars idag har jag städat, bäddat och plockat...som vanligt...
Har  väldigt ont av min foglossning samt ryggen..men det är ju inget nytt;)
Alde har varit vaken mest hela dagen, så har inte hunnit med mig själv riktig tännu, men nu sover hon och då ska jag passa på att duscha lite. Slingorna får jag lägga ikväll. Solen är ju uppe så kanske kan sitta en stund på balkongen och få lite färg..

Här har vi solstrålen





Alde har förresten börjat snegla ner på sina fötter...det ser jätte roligt ut. Vet inte om hon förstår om det är hennes, men de rör sig iallafall...och bara det är ju roande ;)

Later on...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0