.: Ett gott skratt förlänger livet :.

Man får inte skratta åt sin dotter.....Meeeeeen......

Det ser ut som att  Stig Helmer är hennes pappa...
Hihi....våran lilla trollunge =)


Dagen började bra, Alde älskar att sova. Hon somnade 22 igår och sov till 5.30, åt lite grann och sov lite till.
Ville ha nappen kl 8, somnade om.... och sen trodde jag att hon vaknade 9.30, jag gick upp och klädde mig och skulle just ta henne för att amma...och gissa vem som sover igen...haha...ja precis...Törnrosa! En arm under kudden så som jag brukar krama kudden och med världens leende på läpparna. Hon vaknade några minuter senare av att hennes mamma sitter nästan och lipar vid hennes sida bara för att hon är så vacker...*snörvel*

Donnan fick sig lite mat. Sen så lekte hon lite Stig Helmer, och låg och skrattade massa. Gav henne lite d-droppar, hon låg lite på mage..kissade utan blöja IGEN...och lika nöjd denna gång;)

Så lite mer i en timme orkade hon med denna gång....för nu sover hon hårt igen...och det lär hon göra i 3 timmar iallafall. Så nu ska jag passa på att helgstäda, så har jag det gjort =)

Later on...

Kommentarer
Postat av: Millan

sömntuta...

Tuva sover bara så länge när hon ligger PÅ mig... det är ju verkligen supermysigt, men jag får inte ett skvatt gjort!!!

2009-08-27 @ 17:04:50
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Jenny till Millan

Naaaw.. ja det är verkligen super mysigt! Men som du säger så finns det ju lite o göra med;) Men hon kommer vänja av sig det med=) Några dagar att kämpa kanske, men det går tillslut=)

2009-08-27 @ 18:17:39
Postat av: Nina

Klart att man får skratta lite åt lilla Alde, hon är ju så sööt att man inte kan låta bli=)

2009-08-27 @ 22:37:52
URL: http://ninatofften.blogg.se/
Postat av: Jenny till Nina

haha..ja precis:P Det måste man ju få. Kan inte låta bli alltså. Tänk sen när de blir äldre och gör dumheter med som ser så roligt ut...splittrad och svårt för att hålla sig för skratt då;)

2009-08-27 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0