.: Egentid är värdefullt :.

Det är det verkligen. Man kan ladda många batterier må ni tror! Jag var bara borta i 1,5 timme, men endå! Mammabatterierna laddas även om inte Alde är så jätte krävande just nu, ja ni förstår! Det kan faktiskt vara skönt att bara gå ut och handla själv ibland. Jag åkte till lidl och willys och storhandlade. Det behövdes det med kan jag säga!

Annars har vi inte gjort så mycket, suttit vid datorn och slösurfat, badat Alde och nu är klockan mycket så vi ska snart hoppa i sängen. I morgon ska jag på efter kontroll hos min barnmorska....trevligt...eller nåt...Ett måste är det ju iallfall. Skönt att de har lite uppföljning.

Jag vräkte i mig 100gram choklad förut...mums!

Jenny

Jens


Må väl!


Kommentarer
Postat av: Millan

ja det där med egentid är efterlängtat... även om våra småpluttar är det bästa som finns så längtar man ändå efter att få ha en stund själv ibland!

(snabba toabesök räknas inte! haha)

2009-08-25 @ 07:41:17
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Jenny till Millan

Haha, ne precis, toabesöken blir längre sen ju äldre de blir...då kommer det vara lite egentid där sen;)Men som du säger, en liten stund behöver alla! =)

2009-08-25 @ 16:03:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0