.: Efterkontroll & Mcdonald´s frukost :.

Idag kl 8.30 var jag hos barnmorskan på en återkontroll=) Fick besked om att det inte alls såg ut som om jag fött barn för 12 veckor sedan..Det är väl bra va?! *skratt*
Det gick iallfall jätte bra, efter det så gick jag och Alde till McDonald´s och åt den efterlängtade frukosten som jag tjatat om i åratal!

Det var nästan inga där, så jag fick den bästa platsen! Jätte sköna fotöljer :)





Crazy bild!


Efter Mc så gick vi upp på jobbet och träffade ett par av de jag brukade jobba med. Det var jätte trevligt, kom knappt därifrån för att man mötte hela tiden folk som skulle kolla på vår lilla trollunge=) Det var så roligt så!

Efter det så åkte jag och Alde till Hanna och Embla =)
Alltid lika trevligt, skitsnack, bröllopsplaner och mycket annat mums hann vi prata om ;)
Flikorna låg bredvid varandra i deras säng, ser så himla mysigt ut. Underbara små bebisar!
Alde låg vaken här en stund, men slockna nästan direkt efter...


Sedan åkte vi hem igen, tog det lugnt. Jens och jag har ätit massa god mat och kollat på tecknat. Nyss bakade jag en paj tills i morgon ;) Goooott! Måste ju passa på nu, för snart blir det inte mer sånt. Men en dag i veckan får jag faktiskt äta lite godis och onyttig mat =)

Sitter även och trycker i mig chips nu som vi köpte på marken...mums...
Nepp, nu ska jag prova och spela Sims 3, och se om det är något för mig!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nååå, vad tyckte du om sims 3? ;)

Missar så mycket i din blogg när jag inte sitter vid datorn på några dagar! Haha. Så ska försöka ta igen detta i eftermiddag.

Hoppas allt är bra!



Kram

2009-08-27 @ 06:32:55
URL: http://phobiasplace.blogg.se/
Postat av: Jenny till Emma

Hihi, det var lite roligt. Har inte lärt mig så himla mycket, men det kommer nog =)Ja de får du göra=)Hur går det i skolan då? Har tänkt på dig! Kramar!

2009-08-27 @ 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0