.: Degerfors Resan :.

Jag hade först tänkt att skriva om vad vi gjort och hur dagarna varit, men det kommer bli så himla mycket att skriva. Jag kommer att skriva lite kortfattat om dagarna, för jag har även en vecka att skriva om när vi kom hem till Lidköping.

Fredag 24/7
Slappar-dag, solen skiner faktiskt så vi passade på att sola! Skönt!

Här ligger gumman och sussar
(Nästan iallafall)


Det är så skönt att sova i vagnen

(Medans mamma och pappa blir bruna)


Världens goaste unge
(Pappa hade ju köpt en solhatt till våran solstråle, det såg lite roligt ut)




Lördag 25/7
Idag var vi hos min lilla kusin Isak, och mobror Mattias och Sandra. Det var jätte trevligt!
Senare på kvällen så grillade vi, träffade min gammelmormor och hade det mysigt.

Älsklingen läser en bok


Alde sussar


Och mamma Jenny flummar
(Som vanligt)


Söndag 26/7

Dagen började med att vi åktte till McDonalds och åt frukost, vi tog med det och åkte till näset =) det var skönt och fint att sitta ute.




Sedan åkte vi in till Örebro för att träffa Mariana och Adrian, vat var så länge sen! Hur kul som helst, och jag är så glad över att vi tagit upp kontakten som var bora där en sväng. Men det var som igår som vi hade våra hyss för oss ;) Och nu kommer det komma många nya..hihi.
Vi åkte först och kollade in hur de bodde, jätte mysig lägenhet och perfekt läge tyckte jag! Sedan åkte vi till den fantastiska restaurangen KinaMuren. Otroligt underbar mat, där satt vi i nästan 4 timmar och hade så otroligt roligt. Tack för en toppen kväll!

En mycket gammal bild på mig och Maja
(2004, och låtsas sova, var bara tvungen)


Här är vi i Örebro





Man blir helt slut...
(När vi kom hem)

Söndag 28/7
Idag var det dags för hemfärd, men dagen började bra. Vi lunchade på 88:an i Degerfors. Den heter ju inte det nu, men vet inte vad den heter, men iallafall. Jag, Jens, Alde, mamma, jennifer och Josefine var där och åt mycket god kinamat;) För det fick vi ju inte nog av under gårdagen;) haha.
Efter maten så åkte vi till Mattias och Isak, vi satt och pratade och hade jätte trevligt! sedan var det dags att fara hemmåt. Ska bli skönt att få sova i sin egna säng!

En glad liten Alde när vi ska äta lunch
(Mamma ska lära dig sen o äta kinamat!)


Här leker vi hos Isak


Bilder med Mormor & morfar



Mina systrar och Alde



Alde har magknip
(och Mormor fixar)


Sen var det dags att åka hem, hej då Degerfors!
Saknar er alla i familjen redan! *Kramar*

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0