.: Skrapning och magbilder :.

Idag så har Jenny varit dutti =)
Efter så många år så har jag tagit mig mod att gå till läkaren för att ta bort mina födelsemärken som datt på min rygg och ett i nacken. De har inte alltid stört mig, men på senaste tiden har jag stött emot dom och det är inte det skönaste.
Så 10.15 blev jag inkallad, fick bedövningssprutor på de ställen som de skulle skrapa bort, och vipps! Klart!
Dutti Jenny *klappar mig själv på ryggen*


Efter att det var klart så åkte jag hem till Maria. Jätte fint hus, jag är så avundsjuk på er, och finare kommer det bli när ni renoverat klart. Sedan så följde jag med henne för hon skulle till stan o köpa lite grejer. Vi åkte sen och åt lite lunch på Magnus Gabriel restaurang. Det var super gott som vanligt.
Sedan så var klockan mycke och jag blev helt slut. Märker mer och mer av starkare sammandragningar/förvärkar, inte så konstigt kanske...
Här är lite bilder på maggen som är tagna idag. V31 (30+3)


Sen kom Jens hem, då fikade vi lite. Sedan har jag legat och vilat, för det blev en lång dag och jag gick mycket.
Jens har lagat mat (blev en supergod köttfärrsås) *klappar älskling i ryggen*
O nu är det snart dags för bingen =)
Skriver mer i morgon om mina bravader...om det blir några i morgon vill säga ;)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att födelsemärkena är borta! Nu kan jag kanske också våga mig på att ta bort mina två. Haha. :)

Har ny blogg förresten. Som du kanske seeer. Gjorde en igår kväll. Hihi. :)



Kramis

2009-04-21 @ 13:14:15
URL: http://pemsans.blogspot.com/
Postat av: Jenny till Emma

Hihi, vad fiiiiiiiiiiiin blogg, ska bli kul o läsa. Den ska jag lägga till på min blogglista.

Klart du vågar ta bort dina nu, när världens mest fegaste tjej har gjort det...just det....Jenny! haha. Kramisar

2009-04-21 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0