.: Ont-i-kroppen-dag :.

Det känns som om jag klagar hela tiden.... det gör jag inte iof, men ändå! Tror jag är ganska snäll som gravid, eller vad säger du älskling?
Men idag har det varit alla möjliga fel. Ischias, högra bröstet stramar, ont i huvudet, nackspärr... ja.. jag kan säkert fortsätta lite till. Haha. Ja livet är bra underbart! Är det inte det ena så är det de andra. Nackspärr av alla krämpor?!  *Skrattar*

Har leget mest och vilat idag, men ville ändå få lite luft så jag tog bilen bort till HemCompaniet och passade på att köpa en pressent till min brors tjej Emma som har fyllt år. Vi ska passa på att gratta när vi kommer hem till Degerfors. Hittade iaf jätte fina saker till henne, sedan så släpptes Jens av där, så vi åkte hem tillsammans. Men vi åkte först till Willys och köpte lite mjölk och bröd till veckan. Skönt med en kort vecka, och det ska bli så himla trevligt att åka bort lite! Ska bli så roligt att träffa Jens föräldrar, bror och hans tjej.

I morgon ska jag till barnmorskan, sen träffa Maria och  sist byta till sommardäck..händig va?! *Asgarv* Nääää..det är ju inte jag som ska göra det, jag ska ju lejja bort det såklart, kostar bara 200 kr =) Jens jobbar ju hela veckan och vi vill inte åka med dubbdäck till Norrköping och Degerfors, onödigt att det ska dra mera bensin med. Så jag har en heldag borta i morgon, det var nog bra att jag va hemma idag och tog det lugnt.
Nu sover världens finaste, och jag ska nog tänka på att slumra in jag med. Jag ska ju upp tidigt jag med =)
Skriver mer i morgon.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi spännande! :) Nu blev jag nyyyfiken. ^^

Men! Vi är i Dingle under påsk och firar mig och är på konsert.

Men vi ses ju helgen efter iaf! :)

Hoppas att det känns bättre i nacke och bröst och alltihopa idag! :)



Kramis



Förresten har vi köpt klart presenter till dig också! ;)

2009-04-07 @ 20:20:44
Postat av: Jenny till Emma

Ja, jag är ju med nyfiken =) Det är något iaf som du inte tänkt dig, tror jag ;) Men till nytta är det =) Okej, hade för mig att ni skulle va hemma i dfs över påsken. Vi är ju i Norrköping, men kommer till dfs på sön kväll. O sen är vi där tills tis, då är ju ni hemma för Adde jobbar väl då?

Kramix

2009-04-08 @ 11:03:40
Postat av: Emma

Hihi, men det blir säkert bra. :)

Jo, det var tänkt så först, men sedan blev det så att vi inte kunde åka till dingle någon annan helg än denna.. så det fick bli så helt enkelt. Hm, vi kommer hem på tisdag någon gång.. Andreas är ledig måndag och så har han tagit ledigt på tisdag för att vi ska på konsert på måndagen. :P

Krams

2009-04-08 @ 14:42:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0