.: Tröttare än någonsin :.

Idag är jag så trött och ont i ischiasnerven. Men jag har varit igång hela dagen :)
Det är skönt, för jag har ju varit sängliggande allt för länge, men nu är jag människa igen. Tänk att något så litet kan orsaka så mycket smärta..skitunge!!

Jag gick upp kl 7 i morse med Jens och åt lite frukost. Är fruktansvärt hungrig nu förtiden...bra är väl det, för jag har ju varit utan aptit i mer än en månad, sen så gick jag och pysslade med datorn. Kl 10 så åkte jag iväg för att lämna in bilen på verkstan, sen så hade jag ju ingen bil, så jag tänkte att jag skulle gå på stan en stund.
Jag gick sen hem till Emma och Jonas o snacka lite skit. Det var trevligt.
Bilen var klar vid 16, så jag gick och hämtade den. :) Skönt att ha det färdigt. Skitbil!!!

Nu är jag jätte trött efter mina långa promenader med ischias-ont.
Vi ska gå och lägga oss nu,  jag kommer att somna skönt iaf. I morgon ska jag besikta bilen och sen jobba kväll mellan 14-21.30
Nu ropar kudden på mig....

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin design du fick till på sidan! :)

2008-12-18 @ 23:04:38
Postat av: Nina

Fin blogg tjejen! =) Kul att du skriver lite=)

2008-12-19 @ 00:03:55
URL: http://ninatofften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0