.: Nu är det snart jul :.



Den här bilden gillar jag så mycket, jag pysslade till den lite i CS4. Den är tagen  hemma hos mor & far förra julen. Mamma hade hängt upp lite fina kulor i deras takfläkt. Smart:)

Idag har jag haft så himla ont i ischias, jag kan verkligen inte röra mig i vissa lägen (de flesta)
Jag och Hanna (en gravid tjej på mitt jobb som oxå ska få en sommarbebis) skulle ha gått på stan idag, men hon var hemma och inte var på topp hon heller. Så jag städade lite här så det är färdigt innan vi ska åka över jul.
Idag gjorde Jens sin sista dag inför hans ledighet, så skönt för honom för det är han värd!
När han kom hem så gjorde vi mat och tittade på "På Spåret" det är jätte kul!

Nu ska vi gå och lägga oss, vi ska upp skapligt i morgon då vi MÅSTE åka och köpa julklappar och allt det sista innan vi ska åka till Degerfors och Norrköping.

Må väl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0