.: God Jul & Gott Nytt År :.

Nu är julen över och i morgon blir det ett nytt år. Helt otroligt vad tiden går fort. Den 22:a for vi hem till Värmland.
Den 23:e åkte vi till Mattias, Sandra och Isak. Den lilla solstrålen fyllde nämligen 1 år :) Han är världens gullunge, och jag saknar honom redan min lilla kusin. Tänk, snart kommer han att få en liten tremänning, inte så vanligt i så unga år:) 
Isak 1 år

På självaste julafton så var vi åter igen hos Mattias med familj. Sandras föräldrar och syster var också där. Det var jätte trevligt att träffa alla, det blir ju inte så mycket när man bor en bit bort. Så det är väldigt skönt att komma hem då och då. Det som skiljer sig nu som både jag och Jens måste vänja oss vid är att alla pratade om att nästa jul så kommer det att finnas en till liten bebis i vår familj. *Ler* Det är ju så sant, men så otroligt svårt att förstå! Det är många nu som klappar mig på magen, för nu syns den ju verkligen.
Åter till Julafton så kom vi dit vid tre, det var skönt att inte behöva stressa i år. Då satt vi alla med glögg och tittade på Kalle Anka. Sedan så dukades det upp till långbord och all julmat kom fram. Det är ju alltid så mycket mat, så att man knappt förstår. Men det var så underbart gott! Det är så skönt nu att jag har fått aptiten tillbaka så jag kan njuta av alla dessa utsökta rätter.
När alla var mätta och belåtna så var det dags för paketöppning. Det var så roligt att se Isak dra i allt papper, han fick så mycket fina saker. Men det bästa han tyckte var nog allt papper och glitter såklart. Sedan for tiden bara iväg och klockan blev nästan 2 på natten, då gick vi hem och la oss. Tack för en underbar dag! Och tack älskling för de underbart vackra guldörhängena och den fina gravidbolan. Älskar dig!
ViSyskonenMormor och Isak
Adde och tomtenHela familjen....o tomten;)Isak och MosterMys

Den 27:e åkte vi till Norrköping! När vi kom fram så var hela släkten samlad. Jens bror Jonas med flickvännen Anna, Jens farmor och mor och far. Vi fikade och sedan åt vi jätte god mat, sedan öppnade vi julklappar. Jag ska skriva ner allt sen vad vi har fått. Har inte tagit så mycket bilder ännu här i Norrköping, men här är två jag tog i bilen och sen fösta bilden som jag lägger in på bloggen på min växande mage:) Jag är i v.15 på bilderna. Mer magbilder kommer sen, även mer bilder på nyår och lite mer ifrån jul.
Ibilen påväg till NorrköpingJens, suddig.v.15v15

Idag är det tisdag och en riktig slappardag. Vi har inte alls gjort många knop, men det är skönt att inte göra något alls ibland. Nu ska vi titta på film och mysa under filten. Sen kanske vi ska ta en promenad för att få känna på vad syre är. haha. Jag skriver snart igen och kommer då lägga upp mer bilder och skriva lite om julklapparna och lite smått och gott.

Må väl!






Kommentarer
Postat av: maria

gud vad kul attt du mår bra sorryt att jag inte hört av mig med det har varit lite mö senaste tiden L hoppas att ni får ett riktigt GOTT NYTT ÅR

bamse kram

2008-12-30 @ 20:10:46
Postat av: .: YennY :.

Till Maria:



Det är igen fara, det är ju samma här. Först mår pest o pina, o sen mår toppen men massa o göra. Vi Kommer hem till helgen, sen måste vi ses! Gott nytt år detsamma! Kramar!

2008-12-30 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0