.: Bra att ha blogg ibland :.

Jag kan inget annat än att bara skratta. Här tjatar man, men sen får bloggen berätta nyheter själv. Men men...vi fick oss ett gott skratt iallafall. Det var det bästa som hänt idag. Nu du Jocke så ska du bli "Farbror Joakim" ;)

Idag har vi annars julhandlat det sista. Skönt!
För i morgon blir det stressigt, vi ska packa, in med bilen som ska lagas (igen!!!) Vi ska faktiskt byta bil snart för detta börjar bli mycket patetiskt! Sen ska vi ordna med våra kissebebisar som ska åka hem till söta Linda över julen. Hon är så snäll som ska ta hand om dom, de kommer få det så bra. Sen på måndag bär det iväg, men innan måste bilen besiktas, och Jens ska köpa julkapp till mig. Det är nämligen jag som blivit stammis på bilprovningen och bästis med alla som jobbar där. Usch vad pinsamt många gånger jag varit där, men de tycker synd om mig säger dom. Så det är jag som får åka dit igen.

Nu är klockan massa igen, och vi som ska upp tidigt! Så nu ska jag släpa in Jens i sovrummet.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja ibland blir man lite sur :D Ja vi mår bara bra.. hoppas det är bättre med ichiasen nu! kram

2008-12-29 @ 17:21:48
URL: http://ninatofften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0